Stíněnídokonalé a krásné

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Domácí stránka > O firmě > Akce > Zimní bonus ARTOSI

Zimní bonus ARTOSI



Datum konání:
1.2.2024
Datum ukončení:
včera

kampan-zimni-bonus-artosi-24-cz.jpg

Pro maximální podporu jsme pro Vás, po dobu konání akce, snížili vybrané rozměry bioklimatické pergoly ARTOSI o 10 %.

  • Rozměry pergoly: 3000×5040 mm, 4000×6120 mm, 4500×7000 mm
  • Typ pergoly: A, B, D
  • Barva: konstrukce 7016S, lamely 9006S

Pravidla akce z pohledu koncového zákazníka a Vás, jako partnera, jsou uvedena níže.

 

Pravidla akce z pohledu koncového zákazníka

  • Bonus screenové rolet zdarma (dále jen BONUS) je možné získat ke každé závazné objednávce pergoly ARTOSI, kterou potvrdí zákazník v síti prodejců ISOTRA Partner, ISOTRA ARTOSI Partner nebo u prodejců společnosti ISOTRA a.s. (dále jen obchodní partner), a to v termínu od  1. 2. 2024 do 29. 2. 2024. Objednávka se musí vztahovat na produkty, které vyrábí nebo dodává společnost ISOTRA a.s.
  • BONUS se vztahuje na níže uvedené produkty:
  1. Screenová roleta ALFA-ZIP.
  2. Screenová roleta ALFA PLUS-ZIP.
  • BONUS je možné získat na základě následujících pravidel:
    1. Zákazník závazně objedná pergolu ARTOSI v termínu trvání akce.
    2. Zákazník závazně objedná k pergole ARTOSI screenové rolety dle nabídky výše uvedené.
    3. BONUS screenové rolety zdarma je možné uplatnit za podmínky objednání min. 2 screenových rolet.
    4. Pokud zákazník objedná 2 screenové rolety, dostane 1 zdarma; pokud objedná 3 a více screenových rolet platí stejné pravidlo – 1 screenová roleta zdarma
    5. Vždy platí, že BONUS se vztahuje na screenové rolety s nejmenší plochou m2.
  • Nezbytnou podmínkou získání BONUSU je vygenerování unikátního kódu na artosi.cz/konfigurator. Na těchto stránkách si zákazník nakonfiguruje pergolu ARTOSI, včetně screenových rolet. Před odesláním nezávazné poptávky, v posledním kroku konfigurace, bude mít zákazník možnost vygenerovat unikátní kód pro získání BONUSU. Po získání unikátního kódu se automaticky přepočte celková cena za pergolu ARTOSI a screenové rolety. Cena je uvedena včetně DPH a bez montáže.
  • Po odeslání nezávazné poptávky obdrží zákazník e-mail shrnutím konfigurace pergoly, včetně unikátního kódu. Toto potvrzení si zákazník ponechá u sebe pro zpětnou kontrolu podmínek akce.
  • Do 24 hodin od odeslání nezávazné poptávky bude zákazníka kontaktovat obchodní partner společnosti ISOTRA a.s. z důvodu osobní konzultace zadané konfigurace, vyměření, montáže a finální objednávky.
  • V případě uzavření zakázky se prokáže zákazník obchodnímu partnerovi unikátním kódem pro uplatnění BONUSU.
  • Hodnota BONUSU bude odečtena z celkové ceny objednávky včetně DPH.
  • Akce se může zúčastnit každá fyzická osoba starší 18 let. BONUS lze uplatnit na každou novou závaznou objednávku splňující podmínky výše uvedené.
  •  

    Pravidla akce z pohledu partnera

    Koncový zákazník si nakonfiguruje pergolu ARTOSI včetně screenových rolet na www.artosi.cz/konfigurator a nechá si zaslat nezávaznou poptávku včetně unikátního kódu vztahujícího se k akci: „Screnová roleta zdarma k bioklimatické pergole ARTOSI“.

    Po odeslání nezávazné poptávky obdrží zákazník e-mail se shrnutím konfigurace pergoly, včetně unikátního kódu pro zpětnou kontrolu. Jednotlivé poptávky na Vás, naše obchodní partnery, budeme postupně přeposílat pro zpětné kontaktování zákazníka a upřesnění poptávky.

    Pro uznání BONUSU je nutné, abyste v rámci objednávky uvedli unikátní kód koncového zákazníka, kdy na základě jeho ověření v systému Vám o 1 screenovou roletu vztahující se k bonusu s nejmenší plochou m2 cenu zakázky snížíme. Unikátní kód uveďte do poznámky v hlavičce zakázky na e-shopu.

    Unikátní kódy pro získání BONUSU je nutné využít nejpozději do 30. 4. 2024.

    Podrobná pravidla akce pro koncového zákazníka.

    Po realizaci zakázky u koncového zákazníka zasalat min. 3 fotografie pergoly ARTOSI se screenovými roletami na e-mail: kohutova.zaneta@isotra.cz.

    Pevně věříme, že touto akcí dokážeme vygenerovat silnou poptávku na straně koncových zákazníků a podpořit tak náš vzájemný „obchod“.